יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

מייקאפים, קונסילרים, פודרות ומה שביניהם | מוצרי בסיס מומלצים מהדראגסטור



היי לכולם!
התרגלתי עם השנים שמוצרי בסיס צריך לקנות רק בחברות יוקרתיות וכמובן, איך לא, יקרות. תמיד הסתכלתי לעבר המייקאפים בפארמים בישראל או בחו"ל וחשבתי לעצמי שאין מצב שאני אשים את המוצרים הזולים האלה על הפנים שלי!
מאז עברו כמעט שנתיים, ושמתי לב שאני באמת לא קונה מוצרי בסיס מהדראגסטור, אז השנה שברתי את הסטיגמה שנוצרה אצלי לגבי מוצרי הדראגסטור ה"לא איכותיים" כביכול, ומצאתי אפילו כמה מוצרים שכל כך אהבתי שאפילו הפודרות והמייקאפים של מאק נשארו בצד. החלטתי לשתף אתכם בנבחרת שלי שאני משתמשת בה על בסיס יומיומי כמעט כבר כמה חודשים, מקווה שתהנו!

מייקאפים

Maybelline Dream Pure BB Cream


האריזה של המוצר הבא היא אולי הכי נוחה, לדעתי, לנשיאה בתיק. הוא מגיע באריזת שפורפרת קטנה מפלסטיק, החומר יוצא בקלות ואני מאוד אוהבת פשוט לזרוק אותו בתיק ולעשות טאצ'אפים במשך היום בעזרתו מבלי לחשוב אם הוא ישבר לי וכמה מקום הוא יתפוס לי בתיק. המייקאפ מכסה פגמי עור, אבל הפגמים האלה חייבים להיות קטנים מאוד ובודדים. למשל, לא משנה כמה תנסו, המייקאפ הזה לא יסתיר לכם פצעון מאוד גדול ומוגלתי. למרות הכיסוי היפה של המייקאפ, הוא לא מספיק על מנת לכסות נמשים, פיגמנטציות, אקנה או נקודות חן. אם תרצו להסתיר פגמים אלה, קרוב לוודאי שתצטרכו להוסיף שכבה קלה של קונסילר. מעבר לכך, הוא בעל כיסוי קליל וגימור טבעי-מאט, אין בו שומנים ואני מצאתי שהוא מאוד שימושי לימי הקיץ החמים כי הוא די עמיד ולא "נוזל" על הפנים, מה שאני אישית לא יכולה לסבול. הגוון שלי במייקאפ הזה הוא Light.



L'oreal True Match Super-Blendable Makeup 



הרומן שלי עם המייקאפ המדובר הזה התחיל ברגל שמאל כאשר נכנסתי למשביר כדי להתאים את הצבע שלי, וכמובן, איך לא, התאימו לי את הצבע הלא נכון. חזרתי הבייתה ובמשך שבוע ניסיתי לגרום לו לעבוד עליי. מרחתי אותו עם מברשת, ביוטי בלנדר, אצבעות... שום דבר לא עבד! המייקאפ נראה עליי פשוט רע, כתום, וממש לא היה "התאמה אמיתית". עברה מאז שנה, והחלטתי להזמין את המייקאפ הזה שוב כי הביקורות הטובות עליו לא פסקו ועניין אותי לדעת היכן באמת טעיתי.. אז הזמנתי אותו בצבע n2 (Classic Ivory) ואני חייבת להגיד לכם, זה אחד המייקאפים המדהימים שיצא לי לנסות.
 
קודם כל, שמתי לב שבעיר שלי כמות הגוונים מעטה מאוד ורובם כתומים לי יתר על המידה. מצד שני, האריזה האמריקאית של המייקאפ הזה מזכירה לי את האריזה הלא מוצלחת של הדאבל וור בכך שאין משאבה והמייקאפ פשוט נוזל מהבקבוק לכל עבר. לא רק שמתבזבז המון חומר, אלא גם קשה לשלוט בחומר שיוצא, פעמים רבות הכל נשפך ונוזל לכל עבר. חוץ מזה, הבקבוק עצמו עשוי זכוכית. אבל... מצאתי לאריזה האמריקאית מספר יתרונות שכדאי לחשוב עליהן. הראשון והחשוב ביותר לדעתי, הוא שכאשר החומר עומד להיגמר ניתן פשוט להכניס את המברשת או קיסם אוזניים לתוך הבקבוק ולהוציא עוד קצת חומר שנאגר בפנים, מה שכמובן לא ניתן לעשות בבקבוק עם המשאבה. עוד יתרון בולט זה העובדה שהמייקאפ בא ב-33 גוונים, שזה אפילו יותר ממספיק על מנת לבחור את הגוון שמתאים בדיוק לכם. עוד יתרון של המייקאפ זה שהוא לא מכיל שמנים ובשמים ומשאיר את הנקבוביות נקיות יחסית. הגימור שלו על העור טבעי, עם פודרה יכול להיות סמי-מאט, אבל לא מאט לגמרי. אני בונה אותו כמעט תמיד לכיסוי בינוני, אפילו כמעט גבוה והוא מסתיר את רוב הפגמים שלי בפנים ולעיתים אני אפילו מוותרת על הקונסילר. שמתי לב שכאשר שמים שכבה עבה ממנו הוא מרגיש קצת פחות נעים על העור וכמובן די כבד ולכן הייתי ממליצה להמנע מלעשות זאת (טוב נו, רק כשממש חייבים...)


Covergirl Outlast Stay Fabulous 3 in 1

     *תסלחו לי על הכתם של המייקאפ בצד ;)

מבין כל המייקאפים שהיו לי, בין אם הם עלו 200+ ש"ח ובין אם הם הסתכמו רק ב-100 ש"ח, לא דמיינתי שהמייקאפ האהוב עליי יעלה רק 11 דולר! קודם כל, המייקאפ בעל כיסוי בינוני עד גבוה, אני מרגישה שאין צורך להוסיף קונסילר מכיוון שהמייקאפ הזה מכסה את כל הפגמים בפנים ומתייבש לגימור מאט לגמרי, ככה שהוא גם מאוד עמיד ושימושי לקיץ. הוא אחד המייקאפים שאני יכולה באמת לסמוך עליו בימים שאני צריכה לצאת לטיולים או ללכת הרבה במזג האויר החם בקיץ הישראלי. אם אתם פחות מתחברים לגימור המאט, תוכלו לפדר מעליו עם פודרה בעלת ברק או מעט שימר וזה יעשה את העבודה! ובכל זאת, אדגיש שהמייקאפ נהיה כהה יותר לאחר שמתקבע על העור ולכן אני ממליצה לקחת גוון בהיר יותר מגוון העור שלכן. הזמנתי שני גוונים, 801 ו-802, ניסיתי להבין מה שונה בהם, מרחתי חצי פנים עם כל אחד מהגוונים ואני חייבת להגיד לכם את האמת, שניהם עבדו עליי מעולה. 


מוצרים אבקתיים

Rimmel Stay Matte Long Lasting Pressed Powder


את הפודרה הזאת נזכרתי לרכוש ממש מספר ימים אחרי שהוציאו את רימל מהארץ, וכמו תמיד הייתי צריכה להזמין אותה מחו"ל. הפודרה נתפסת טוב על המברשת ומתפזרת על הפנים נהדר ובלי שום בעיה, מקבעת את האיפור ואכן גורמת לפנים שלי להיות מאט לגמרי לפחות ל-6 שעות. הדבר שאני הכי אוהבת בה זה שהיא לא נותנת מראה "אפוי" לפנים ואפשר לשים אותה בנדיבות (אך עם גבולות, כמובן..) על הפנים מבלי חשש. אני אוהבת להשתמש בה מעל כל מייקאפ, היא מוסיפה אמנם מעט כיסוי אך העבודה שלה בעיקר היא לעשות גימור מאט. ניתן לשים את הפודרה ישירות על הפנים ללא מייקאפ או קונסילר, היא תסתיר פגמים קלים אך לא תסתיר דלקות רציניות, פיגמנטציה וכדומה. כיסוי זאת ממש לא המטרה, לפחות בעיניי, של הפודרה הזאת. אני קניתי את הפודרה שלי בגוון 001 - transparent.

Milani Baked Powder Blush - 08 Corallina


קודם כל, איך לא, בואו נדבר על הצבע! אמנם הסמקים של מילאני מגיעים במבחר לא קטן של צבעים, וה-Baked Blush במבחר של שישה צבעים, דווקא הצבע הזה היה נראה לי מאוד מיוחד. קודם כל, הוא מתאים לקיץ! הצבע הוא קורל כייפי, עם קצת שימר שעל העור לא בולט כל כך ולכן גם לא גורם ללחיים פשוט לזהור, אבל מוסיף טאץ' נחמד של ברק. כפי שתוכלו לראות בתמונות, בסומק הזה אין נצנצים גסים ולא נעימים, הם פשוט טחונים דק וגורמים למראה מאוד בריא.


 בתוך האריזה מגיעה מברשת (שמרגישה על הפנים כמו קיפוד, אבל זה לא רלוונטי כל כך), אני אישית לא משתמשת בה אבל תמיד נחמד שהיא שם. המינוס היחיד הוא שהסומק לא כל כך עמיד, עליי הוא מחזיק פחות או יותר 4 שעות, אבל אני לא מצפה מסמקים להיות מאוד עמידים, אבל הסומק הזה משאיר ברק יפה גם לאחר שהוא כבר כמעט ירד לגמרי. המחיר שלו הוא רק 8$ שזה בגדר בדיחה, אז אני מאוד ממליצה לכם לנסות!


NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder


אני משתמשת בברונזר הזה בקביעות כבר חודש פחות או יותר, ואני מאוד מרוצה ממנו. הוא פשוט עובד על העור היחסית בהיר שלי, נותן אפקט של שיזוף קל ומחמם את הפנים בצורה נהדרת שלא נראית כתמית או כתומה מדי (למרות שהוא כן כתמתם, לכן לא כדאי להשתמש בו להצללות, אך זאת גם לא המטרה שלו). מה שמאוד הפתיע אותי בברונזר הזה, זה שהוא מאוד עמיד עליי והוא נשאר פחות או יותר ל-6 שעות טובות.


המחיר שלו מצחיק יחסית לאיכות המוצר ואני חושבת שזה מוצר ששווה בדיקה, בעיקר בגלל שהוא מאט לגמרי, עמיד מאוד והוא גוון שיעבוד גם לבנות בהירות יחסית. החיסרון היחיד שלו לדעתי זה שצריך לטשטש אותו די הרבה לקבלת המראה המושלם, אבל בשביל המחיר שלו אני סולחת לו. האריזה מפלסטיק, די זולה, בפנים מגיע ספוג לא שימושי בכלל...


קונסילרים

Maybelline Fit Me! Concealer

הרבה יוטיוברים וביוטי בלוגרים משווים את הקונסילר הזה לקונסילר של נארס, והם אכן דומים, החל מהטקסטורה הקרמית שלא מדגישה קמטוטים מתחת לעיניים ובכל זאת בעלת כיסוי, ועד לאריזה הסופר דומה... הקונסילר הזה מדהים! קודם כל, הקונסילר שלי בגוון Fair ואני משתמשת בו גם מתחת לעיניים וגם להסתרת פגמים. מה שאני הכי אוהבת בו, שאולי לא יראו מהתמונות, אבל הוא די בהיר עד כדי כך שהוא לא ורוד מדי ולא כתום מדי, ואני בטוחה שאנשים בהירים יזדהו איתי: קונסילרים שניסיתי להסתיר כהויות מתחת לעיניים תמיד הפכו את האיזור לורוד מדי, חום מדי, כתום מדי וכד'. הקונסילר הזה לא עושה את זה. יש לו אפליקטור שדומה לאפליקטור של גלוס וקל מאוד להניח אותו בין אם זה מתחת לעיניים או על פצעונים. 

Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles 


מייבלין לגמרי מכבב היום בפוסט, הא? אני אתחיל בכך שהקונסילר לא גרם לשום שינוי בכהויות מתחת לעיניים, לא טיפל, לא מנע, לא היה שום שינוי. אז עכשיו אפשר לדבר על הקונסילר עצמו. אני לא אוהבת את האריזה שלו, קודם כל מבחינה סטרילית הספוג המובנה בקצה תמיד מלוכלך ולא נעים להשתמש בו. בנוסף, הספוג גדול מאוד וקשה למרוח את הקונסילר באיזורים קטנים יותר, כמו מתחת לעיניים. אבל!!!! לקונסילר יש מרקם נעים, עדין, הוא מכסה את האיזור וגורם לו להיראות חלק יותר, אבל מעבר לזה הוא לא מדגיש קימטוטים וגורם לאיזור להיראות בריא יותר (אם זאת המילה הנכונה). זה אחד הקונסילרים האהובים עליי בעיקר בגלל שהוא היחיד שלא גורם לאיזור מתחת העיניים להיות כבד ויבש, ולהפך!

L.A Girl Pro Conceal HD High Definitom Concealer


תשמעו.. זאת מציאה! הקונסילר הזה עולה בסביבות ה-2 דולר, תלוי איפה אתם קונים. הוא מכסה את הכהויות מתחת לעיניים ומעבר לזה הוא גם עמיד לכל היום. הרבה אנשים משווים את הקונסילר הזה לפרולנגוור של מאק, לדעתי הם לא דיופים, בעיקר בגלל שרמת הכיסוי של הפרולונגוור של מאק גבוהה יותר ומתקבלת פודרתית יותר (והפרולונגוור גם נכנס לכל הקימטוטים..), אבל הקונסילר הזה משאיר את האיזור קורן יותר ופחות פודרתי. ביג לייק!



הערות, קישורים והמלצות!

לצערי, את רוב המוצרים שהראתי בסרטון לא ניתן להשיג בארץ אך ניתן להזמין את המוצרים אונליין.
את רוב המוצרים הזמנתי מהאתר BeautyJoint (עושה משלוחים ישירים לארץ) ו-Drugstore.com (ניתן לרכוש ולהעביר לארץ דרך Buy2Usa), אלה אתרים שאני סומכת עליהם ויכולה להמליץ עליהם. 

אני מקווה שנהנתם מהפוסט ושהוא היה חיוני לכם, אשמח אם תכתבו לי בתגובות אילו מוצרי דראגסטור הפתיעו אתכם!


תגובה 1:

  1. מאוד אהבתי את הגוונים , עדינים וטבעיים , ניתן באמצעות התאמת מייק אפ אונליין להגיע לתוצאות מאוד מיוחדות ומעניינות

    השבמחק